Om min Blogg!

I dena Blogg kommer det att vara många roliga saker som: bra pyssel ider, bakresept, smink tips, mina dagar och många andra saker!

fredag 6 april 2012

Mode och Livet

Nu är det dags att börja sriva mycket! Jag har hafft lite promblem komma på vad jag ska skriva om, men nu entligen så har jag bestämmt mig att skriva om mode och livet. Så en sak jag ska göra är att varje månad så har jag mina top 10 favo saker om månaden och det är delat mellan ett par katagolier:
1. favo naglack
2. favo smink
3. favo hår product
4. favo kläder
5. favo "kräm"
6. favo sport
7. favo mat
8. favo film
9. fav musik
10. favo skändis
Så det är en sak jag ska börja göra varje månad :)
Och så kommer jag så klart skriva om livet och vardagen som går. Så nu är det dags för mig att börja blogga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar