Om min Blogg!

I dena Blogg kommer det att vara många roliga saker som: bra pyssel ider, bakresept, smink tips, mina dagar och många andra saker!

lördag 7 april 2012

Mars Favoriter

Nu ska jag börja den där favo saken :)

1) Favo naglack: OPI- oneless lonely glitter:

Den målar dina naglar med vakert lilla glitter.

2) Favo smink: Maybelline Define-A-Lash mascara

Gör din ögonfransar långa, och håller hela dan. Jag använder brun för att få en mer natulig look.

3) Favo hår product: Sheerblode volum shampoo

Jag har faktisgt inte provat den än... :/ men jag ska, och jag har köpt den så jag skriver sen hur jag tycker den är.

4) Kläder: Holliser white dress:
Det här är den snyggaste kläningen jag nånsin har haft!!!! Den är super snygg, den är strapless men den håller fort förande "upp". Jag hadde på den en hel dag och den sat på mig perfect! ÄLSKAR DEN! :D Så snygg!!!
5) Favo "kräm": har ingen för den här månaden

6) favo sport: Längdhopp
Jag har haft längdhopp i skolan, det är gjätte roligt!!!

7) Favo mat: rotmoss
Jag är ju i sverige och då får man god rotmoss :) annars thai mat.

8) Favo film: Kiss and kill
SUPER ROLIG FILM!!!! En action komedi som går till alla åldrar. Skratta gjätte mycket, men mycket spänning!

9) Favo musik: tonight tonight hot chelle rae


En bra och glad låt.

10) Favo skändis: Taylor Swift

Hon sjunger bra. Och hon är snygg och har bra "ord språk"

Det här var mina Mars favoriter, jag vet inte om jag kommer göra det sen men nu har jag provat :)




2 kommentarer: