Om min Blogg!

I dena Blogg kommer det att vara många roliga saker som: bra pyssel ider, bakresept, smink tips, mina dagar och många andra saker!

lördag 21 april 2012

KLÄDER!!!!!!!!!!! :D

Idag var vi i en litten trevlig stad. Hadde gjätte trevligt med mamma och pappa. Vi åt chillikonkarne (jag vet inte hur man stavar det :p) men det var gott. Och så åt vi glass. Det var något med Elvis Presely också..... Och så köpte mamma kläder åt mig :)
Här är det jag fick: :) Tack mamma!
                                                                                                       Det här är ett par leggings :)                                                                  


Det här är en SUPER snygg tröja


En snygg rosa skarf 

En svart skarf :)
En fin t-shirt :)
En vanlig vit tröja


strumpor

lila knä strumpor :)



Det har varigt en super trevlig dag med familjen. Och så på morgonen gick jag med mamma och handen på fälten. Och nu sitter jag i soffan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar